با حضور در دوره مجازی زبان، حرفه‌ای ظاهر خواهید شد!

۲۵۰ بازديد

از گذشته تا به امروز، یادگیری زبان انگلیسی بسیار مهم بوده و دوره‌های مختلفی از سوی آموزشگاه‌ها و مراکز آموزشی دایر شده است. دوره مجازی زبان، به دلیل درخواست دانشجویان شاغل در تحصیل یا کار، برگزار شده است. همانطور که می‌دانید، بخش زیادی از افراد حاضر در جامعه، این روزها، زمان کافی برای رفت و آمد و حضور در کلاس‌های مختلف را ندارند. برخی به دلیل افزایش زمان کاری، بعضی به خاطر عدم دسترسی به مراکز آموزشی معتبر و دلایل متعدد دیگر، ثبت نام در دوره‌های آموزش مجازی زبان را بیشتر از دوره‌های حضوری می‌پذیرند.

از همین رو، با توجه به اهمیت زبان انگلیسی، برگزاری دوره مجازی زبان برای چنین افرادی بسیار کارآمد و نتیجه بخش خواهد بود و ضمناً دغدغه همیشگی آنها را برای یادگیری زبان، حل خواهد کرد.

دوره های آموزشی آنلاین آرمانی در هر ساعت از شبانه روز با یک اینترنت ساده قابل دسترسی هستند. به همین دلیل بهترین گزینه یادگیری زبان وجایگزین کلاس حضوری برای افراد شاغل یا افرادی می باشند که میخواهند به صورت فشرده و به بهترین نحو زبان انگلیسی بیاموزند یا نمره آیلتس خود را پیشرفت دهند.

 

 

توضیحات ایمان مافی “معرفی دوره های آنلاین آیلتس آرمانی

 

 

دوره مجازی زبان

اهمیت برگزاری دوره مجازی زبان

 

آیا در دوره مجازی زبان، محدودیتی برای یادگیری وجود دارد؟

نکتۀ قابل توجه در خصوص برگزاری دوره مجازی زبان از سوی مرکز معتبر زبان آرمانی، حذف محدودیت‌های زمانی و مکانی است. در واقع، به واسطۀ تکنولوژی روز دنیا و همچنین فناوری علوم کامپیوتر، دانشجویان از هر سن و سالی، در هر مکانی که باشند، امکان حضور در دوره‌های مختلف زبان انگلیسی را خواهند داشت.

با وجود چنین قابلیت‌هایی در کلاس آنلاین زبان، سطح آموزش زبان انگلیسی برای تمام افراد جامعه، در سطح پیشرفته و کاربردی پیش خواهد رفت.

هر چند باید یادآور شویم، دوره‌های آموزش زبان انگلیسی در مرکز زبان آرمانی، به صورت کاملاً آنلاین و ترمیک برگزار خواهند شد. ضمن آنکه امکان شرکت در دوره‌های آنلاین آیلتس نیز برای دانشجویان دیگر فراهم شده است.

بنابراین، نگرانی از جهت ثبت نام و شرکت در دوره‌های مبتدی تا پیشرفته نخواهید داشت.

 

دوره مجازی زبان

حذف محدودیت‌ها در دوره مجازی زبان

 

زمان و تعداد جلسات دوره مجازی زبان، به چه عواملی بستگی دارد؟

احتمالاً بارها در تبلیغات مختلف برای آموزش زبان انگلیسی، شنیده‌اید که “آموزش زبان انگلیسی در کمتر از 6 ماه یا آموزش زبان انگلیسی به صورت حرفه‌ای در کمتر از یکسال ” عنوان شده است. تیزرهای تبلیغاتی که تنها در حد شعار قابل توجه می‌باشند نه به عنوان فرآیند آموزش کاربردی و حرفه‌ای.

متاسفانه بسیاری از افراد جامعه، با شنیدن چنین تیزر و شعارهای تبلیغاتی، اقدام به ثبت نام در دوره‌های مختلف می‌کنند و در نهایت هیچ بهره‌ای از آموزش مناسب و مفید نمی‌برند. به این خاطر که بخش زیادی از موفقیت دانشجویان در دوره مجازی زبان، بستگی به فعالیت و میزان مشارکت آنها خواهد داشت.

 

البته تعداد جلسات هر دوره آموزشی، مانند دوره گرامر یا دوره آموزش زبان عمومی به صورت ترمیک، در وبسایت مرکز زبان آرمانی مشخص شده که اتمام این جلسات بستگی به میزان فعالیت و تمرین دانشجو خواهد داشت. در واقع، اگر دانشجویی روزانه، به تمرین و یادگیری بیشتر بپردازد، مسلماً در مدت زمان کوتاهی، دوره‌ها را طی خواهد کرد. در غیر اینصورت، ممکن است بازه طولانی برای یادگیری دانشجو تعریف شود.

راهکار ساده برای جهش در آموزش سریع و آسان در مرکز زبان آرمانی، شرکت در آزمون تعیین سطح آنلاین می‌باشد. با شرکت در آزمون تعیین، دانشجو از میزان تسلط خود بر زبان آگاه شده و سپس در یکی از دوره‌ها، ثبت نام خواهد کرد.

 

دوره مجازی زبان چه فوایدی برای فراگیران زبان خواهد داشت؟

اگر از جمله افرادی هستید که در طول شبانه روز، زمان زیادی را صرف فعالیت در حوزه تخصصی خود می‌کنید و زمان کافی برای یادگیری مهارت جدید را ندارید، قطعاً کلاس آنلاین زبان برای شما سودمند خواهد بود. به این دلیل که برای یادگیری زبان، نیازی به حضور فیزیکی در کلاس یا رفت و آمدهای پر هزینه و زمان‌بر نخواهید داشت. ضمن آنکه در هر کجا از موقعیت مکانی یا زمانی باشید، می‌توانید از یادگیری زبان انگلیسی لذت ببرید.

 

دوره مجازی زبان

فواید حضور در دوره مجازی زبان

 

دوره مجازی زبان از مزایا و فواید زیادی برخوردار است که در این بخش به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد.

  • دسترسی دانشجویان به دوره‌های آموزشی با حذف محدودیت زمان و مکان، تنها از طریق اینترنت فراهم شده است.
  • امکان مشاهدۀ چند بارۀ فیلم و فایل‌های آموزشی برای دانشجویان جهت آموزش عمیق و کارآمد زبان
  • ارتباط و تعامل دانشجویان با اساتید نخبه و مجرب بهتر خواهد بود. ضمن آنکه، سوالات و ایرادات آموزشی دانشجویان نیز سریعتر رفع خواهد شد.
  • برای فراگیرانی که در سنین پایین هستند، کنترل و نظارت اولیا بر روند پیشرفت فرزندان بهتر شکل می‌گیرد.
  • آموزش زبان انگلیسی در مرکز زبان آرمانی به صورت کاملاً حرفه‌ای برگزار می‌شود، دانشجویان می‌توانند پیش از ثبت نام و انتخاب دورۀ خود، دِموی هر دوره آموزشی را مشاهده کنند و سپس در صورت رضایت از نحوۀ آموزش اساتید، ثبت نام نمایند.
  • برای حضور در کلاس‌های آموزشی آنلاین، شما از قبل امکان برنامه‌ریزی و تمرین بیشتری خواهید داشت. بنابراین، سطح فراگیری و تمرکز شما نیز بیشتر از دوره‌های حضوری احساس خواهد شد.
  • به دلیل تک نفره بودن دوره‌های آنلاین، سرعت و روند آموزش بیشتر بوده و دانشجویان فعال، به نتیجۀ مطلوب و هدف خود سریعتر دست خواهند یافت.
  • آنچه حضور در کلاس‌های آنلاین زبان انگلیسی را بسیار لذت‌بخش خواهد کرد. استفاده از محیط‌ها و فضاهای مختلف است که برای مثال شما می‌توانید در اتاق مطالعه، اتاق خواب، در دل طبیعت یا در اتومبیل به یادگیری زبان بپردازید.
  • حضور در دوره‌های ترمیک و آیلتس در هر ساعت از شبانه روز، برای همگان فراهم شده است. شما با تهیۀ هر دوره آموزشی، محدودیت زمانی برای یادگیری نخواهید داشت.

 

مهمترین ویژگی دوره مجازی زبان در مرکز آزمون آرمانی

  • با ثبت نام در دوره‌های آنلاین مرکز آزمون آرمانی شما از صدها آزمون و تست بهره‌مند خواهید شد که به صورت تعاملی نیز تمرینات حل خواهند شد. ضمن آنکه، توضیحات مُفَصلی در هر تمرین به شما ارائه می‌شود. طرح چنین سوالات و تمرین‌هایی تنها به دلیل تسلط اساتید این مرکز به متدهای جدید آموزش است.
  • امکان ارسال تمرینات به صورت صوتی و نوشتاری برای اساتید و گروه آموزشی آرمانی، فراهم شده است که این امتیاز، باعث سرعت یادگیری دانشجویان و آگاهی آنها از میزان فعالیتشان خواهد شد.
  • طرح سوال و پرسش از طریق سایت و دریافت پاسخ از سوی کارشناسان حرفه‌ای آرمانی نیز به شکل کاملاً کارآمد و مفید فراهم شده است.
  • امکان مشاهدۀ دِموی هر دوره آموزشی برای دانشجویان پیش از ثبت نام مهیا شده است که به واسطۀ تعیین سطح آنلاین و مشاهدۀ دِمو، تصمیم گیریِ آگاهانۀ دانشجو برای شرکت در هر دوره، بیشتر قوت خواهد گرفت.
  • در قسمتی از سایت که با عنوان سوالات متداول مشخص شده است، دانشجویان می‌توانند از مراحل ثبت نام تا نحوۀ حل تمارین، ارسال تمرین، گرفتن برنامه درسی هوشمند و . . . مطلع شوند و به پاسخ برخی از سوالات خود برسند.
  • برای آن دسته از دانشجویانی که قصد شرکت در کلاس آنلاین آیلتس را دارند، سامانه برنامه دهی آیلتس نیز فراهم شده است که با توجه به برنامه مشخص شده، سریعتر به نتیجۀ آموزش خود برسند.

 

علاوه بر دوره مجازی زبان، چه روش‌هایی باعث افزایش یادگیری زبان خواهند شد؟

برای یادگیری هر مهارتی به ویژه زبان انگلیسی، نیاز به تمرین زیاد خواهید داشت تا آموزش مباحث، به شکل عمیق و کاربردی، نتیجه‌بخش باشد. متاسفانه بیشتر فراگیران زبان انگلیسی، تنها به دوره‌های آموزشی، تمرینات خود را محدود می‌کنند. شاید در جلسات اول برگزاری دوره‌های آنلاین، تنها حل تمرین و مشاهدۀ چند بارۀ فیلم‌های آموزشی کارساز باشد، اما در ادامه با پیشرفت دوره و زبان شما، نیاز به تعامل و تمرین بیشتری خواهید داشت.

بیشتر اساتید خبره و مجرب، علاوه بر مباحث آموزشی عنوان شده در دوره‌ها، دانشجویان را به مشاهدۀ فیلم‌های اصطلاحاً زبان اصلی که متناسب با آموزش زبان است، تشویق می‌کنند. با این کار، نحوۀ کاربرد کلمات و جملات را بیشتر درک خواهید کرد و مفاهیم عمیق‌تر در ذهن شما باقی خواهند ماند.

 

برای آنکه در زبان انگلیسی به تمام مهارت‌ها (مکالمه، شنیداری، نوشتاری و گرامر) مسلط شوید، قطعاً نیاز به تمرین خواهید داشت.

بهتر است برای مکالمه، یک فرد را همراه خود کنید تا چالش مکالمۀ خود را با او حل کرده تا ایرادات مکالمۀ خود را به مرور حذف نمایید. برای آنکه قدرت شنیداری شما بیشتر شود، کارشناسان شنیدن موسیقی یا پادکست‌های زبان اصلی یا انگلیسی را پیشنهاد می‌کنند.

برای افزایش مهارت نوشتاری نیز می‌توانید از نوشتن جملات کوتاه، فعالیت‌های روزانه و انشای یک موضوع جذاب  را در نظر بگیرید.

مطالعۀ کتاب، گوش دادن رادیو و اخبار، تهیه یک دفترچه، همه و همه، در فرآیند آموزش شما تاثیرگذار خواهند بود.

مطمئن باشید! با ادامۀ این روند و شرکت در دوره‌های آموزشی ترمیک و آیلتس مرکز زبان آرمانی، آموزش زبان انگلیسی برای شما جذاب و لذت‌بخش خواهد بود.

 

مهمترین چالش یا ایراد در دوره مجازی زبان چیست؟

امروزه دسترسی به اینترنت و ارتباط با افراد مختلف بسیار گسترده شده است. شما با داشتن تنها یک گوشی هوشمند یا تبلت، می‌توانید از حضور در شبکه‌های اجتماعی تا استفاده از اپلیکیشن‌های کاربردی دیگر، بهره‌مند شوید. اما آنچه ممکن است حضور برخی افراد را در دوره مجازی زبان محدود کند، عدم دسترسی به اینترنت پر سرعت یا پایدار است. در برخی مناطق کشور، متاسفانه دسترسی به اینترنت چندان راحت نیست و بنابراین، ممکن است آموزش مهارت‌های مختلف غیرحضوری یا شرکت در کلاس آنلاین زبان برای آنها کمی دشوار باشد.

چالش دیگری که برخی افراد با آن روبرو هستند، آشنایی کم و محدود آنها به رایانه یا گوشی هوشمند است که البته این چالش در مرکز زبان آرمانی با تهیۀ ویدیوی آموزشی کاملاً مفید و با کیفیت، حل شده است. کافی است وارد سایت مرکز زبان آرمانی شده و سپس در قسمت سوالات رایج، ویدیوهای آموزشی مربوطه را مشاهده کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.